Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce

Zamknij

IT Help Desk Specialist (1st Line Support)

Hays Poland Data i godzina dodania: 2017-06-16 08:05:56
  • Kraj: Inny

Zatrudniamy osoby na stanowisko: IT Help Desk Specialist (1st Line Support).

Dla naszego Klienta - międzynarodowej firmy produkującej napoje bezalkoholowe, poszukujemy osoby na stanowisko IT Support Specialist.

Kluczowe zadania na stanowisku IT Support Specialist to: obsługa połączeń telefonicznych, obsługa zgłoszeń mailowych, bieżące wsparcie użytkowników w codziennej pracy, koordynacja projektu

Idealny kandydat powinien posiadać wykształcenie wyższe na kierunku informatyka (lub pokrewne), doświadczenie w pracy jako IT Help Desk na 1 linii wsparcia, podstawowa znajomość systemu WIndows, dobra znajomość MS Office. Kandydat powinien być samodzielny, komunikatywny i dobrze zorganizowany.

Z uwagi na fakt, że praca wymaga kontaktu z pracownikami zagranicznymi, znajomość j. angielskiego na poziomie min. B1/B2 jest niezbędna.

Nasz Klient oferuje zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, pracę w zgranym, młodym zespole w Warszawie, możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w międzynarodowej korporacji.

Zatrudnienie od zaraz! Zapraszam do aplikowania! Skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych
Liczba odsłon: 38
image description

Hays Poland

  • W systemie od 27-03-2015