Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce

Zamknij

Zarządzanie kryzysem w social media Autor: Monika Czaplicka

Data: 2013-12-13 00:00:00
Zarządzanie kryzysem w social media Autor: Monika Czaplicka

Zarządzanie kryzysem w social media

Autor: Monika Czaplicka

 

Kryzys - brzmi strasznie, ale dobrze zarządzany, może przerodzić się w sukces!

Jeśli wydaje Ci się, że czwarta władza to media, mylisz się. Teraz to social media są siłą sprawczą, która buduje i niszczy kariery, wynosi marki na szczyty popularności lub równa je z ziemią. Social media to broń obosieczna - bywają źródłem kryzysów, ale także sposobem na ich pokonanie. Najważniejsza jest informacja: zabawna, oburzająca, interesująca. Im bardziej kontrowersyjna i nośna, tym szybciej dotrze do tysięcy Twoich klientów. Jeśli myślisz, że Twojej marce nic nie grozi, lepiej przygotuj się na kryzys. Zdarza się on każdemu: i rzetelnym producentom, i perfekcyjnym usługodawcom. Nie myli się tylko ten, kto nic nie robi, więc prędzej czy później popełnisz błąd lub natkniesz się na pierwszego niezadowolonego klienta. A stąd do kryzysu tylko jeden krok…

Sama myśl o wpadnięciu w jego epicentrum budzi grozę, prawda? A przecież wcale nie musi! Możesz świetnie przygotować się na sytuacje kryzysowe i dowiedzieć się, jak wyjść z nich z tarczą. Jeśli Twoja marka jest obecna na Facebooku, Twitterze czy innym profilu społecznościowym albo jeśli wiesz, że aktywni w tych mediach są Twoi klienci - a są tam na pewno - warto poznać zasady tej wirtualnej gry. Pierwsze prawo kryzysu w social media: zwykle zaczyna się tuż przed weekendem!

 


Monika Czaplicka - w branży social media działa od siedmiu lat. Specjalizuje się w marketingu szeptanym i WOMM oraz przygotowywaniu strategii marketingowych. Od kilku lat jest związana z portalem Socjomania.pl. Jej interesujące wystąpienia na konferencjach branżowych cieszą się powszechnym uznaniem. Wykształcenie socjologiczne, zdobyte w trakcie studiów w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego, umożliwia jej analizowanie danych i obserwowanie sieci z ciekawej perspektywy. Pracuje dla klientów z różnych dziedzin, ale jej fascynacją pozostają wyzwania, takie jak kryzysy.

 

Komentarze

Twój komentarz może być pierwszy!

Ostatnie w kategorii Książka godna polecenia

  • Excel 2013 PL. Programowanie w VBA dla bystrzaków

    Excel 2013 PL. Programowanie w VBA dla bystrzaków

    Większość użytkowników Excela nie zawraca sobie głowy programowaniem w VBA. Twoje zainteresowanie tym tematem zdecydowanie plasuje Cię w elitarnej grupie.

    Data: 2015-05-27 10:03:43, Kategoria:Książka godna polecenia
  • Gra pozorów – czyli jak zdobyć pracę!

    Gra pozorów – czyli jak zdobyć pracę!

    Dlaczego nie powstał do tej pory kodeks etyczny rekrutera? Czy firmy publikują obecnie ogłoszenia rekrutacyjne tylko jako test rynku? Jak nie dać się wciągnąć w zbyt szczere zwierzenia o byłej pracy lub szefie lub pochopnie sprzedać cennych..

    Data: 2014-09-21 00:00:00, Kategoria:Książka godna polecenia
  • Szef to nie zupa, nie musi być dobry!

    Szef to nie zupa, nie musi być dobry!

    Jeśli lidera nie widać, to widać, że go nie ma – piszą Paulina i Roman Polko w swojej najnowszej książce pt. „ Szefologika, czyli logika szefowania”. W krótkich żołnierskich słowach autorzy tłumaczą, jak zbudować..

    Data: 2014-06-13 00:00:00, Kategoria:Książka godna polecenia
  • Podręcznik coachingu godzenia życia zawodowego i rodzinnego - online

    Podręcznik coachingu godzenia życia zawodowego i rodzinnego - online

    Publikacja jest wynikiem projektu Innowacyjne wykorzystanie coachingu do wspierania równowagi praca-rodzina. To podręcznik szkoleniowy, zbiór nowych narzędzi oraz wartościowe źródło informacji o tym,..

    Data: 2014-06-12 00:00:00, Kategoria:Książka godna polecenia

Podobne artykuły